Gratismode.se

Som ni, förhoppningsvis, har märkt så har det stått väldigt still på bloggen nu. Men jag var sjuk hela förra veckan och hade ingen lust att blogga alls. Annars har det varit mycket med skolan osv, så jag har inte hunnit helt enkelt.
Men nu ska det bli ändrig på det.

Idag skulle jag egentligen vara med en kompis, men han svarar inte på sms och har inte varit inne på msn på hela dagen så jag antar att han gör något annat. Istället har jag övat på so-provet och varit nere på gården med Jasmin och Frida. Ska antagligen dit efter maten igen, om inte han svarar.

Förresten ska jag tipsa som en jätte bra sida, www.gratismode.se.
Du blir medlem hur enkelt som helst och sen är det bara att samla poäng genom att besöka olika sidor, göra erbjudanden, värva vänner eller göra som jag gör nu; skriva om det på din blogg eller bilddagbok. Hur enkelt som helst.
När du har tjänat ihop tillräckligt mycket poäng kan du välja om du vill ha ett presentkort på nelly.se, en biobiljett, trisslott eller om du vill ha ett superpresenkort från presentkortstorget.se. Då får du själv välja vilken butik du vill ha ditt presenkort i.
Jag hoppas verkligen att så många som möjligt blir medlemmar! Och om ni nu ska bli medlemmar kanske ni kan hjälpa mig också genom att bli medlem via den här länken.


pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0