Ännu ett "tipsa-inlägg" och melodifestivalen

Det har blivit lite inlägg de senaste tre dagarna. Men jag ligger verkligen efter i skolan nu efter att jag har varit sjuk, och det är bara en vecka kvar till denna perioden är slut! Nu har jag iallafall skrivit klart det egna arbetet om telefonen till no;n. 6 SIDOR BLEV DET! Det kommer antagligen en sida till där jag måste skriva vad jag har lärt mig osv. Så nu har jag väl bara 5 papper kvar att göra på no;n, sen ska jag skriva klart svenskan idag också hade jag tänkt.

Iallafall blir detta ännu ett sånt "tipsa-inlägg", för nu ska jag nämligen tipsa som Tim's blogg. LÄS DEN, den är bra!
Jag känner inte Tim så bra, tror att vi träffades på habbo.se när vi var MYCKET mindre. Men jag tycker helt klart att detta är en "läsvärd" blogg, så LÄS DEN!


Nu tänkte jag hoppa in i duschen och sen se vad dagen har att erbjuda 8-| förutom MELODIFESTIVALEN ikväll, missa inte det"

/T

Kommentarer
Postat av: Tim

jag är skabb på varje bild xS



woho såklart man ska se MF! ;)

2009-02-07 @ 17:38:26
URL: http://timviktorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0