Måndagsbarn? Nej tack

Usch vad jag hatar måndagar! Jag hatar den känslan på söndagkvällen när man ska lägga sig och vet att imorgon måste jag upp tidigt igen, för att gå till skolan. Känslan när man vaknar och bara vill ligga kvar under det varma, mysiga täcket samtidigt som man vet att man måste gå till skolan för att fixa betygen osv. Usch på allt med skolan! Tur att det är sportlov nästa vecka iallafall.

Idag när vi hade no satt jag i bibilioteket och skrev om telefonen. Jag var ju sjuk hela veckan, för två veckor sedan, och jag kom ganska mycket efter då. Så jag har suttit hemma hela förra veckan och bara skrivit om telefonen. Riktigt stolt blev jag när jag hade skrivit sex hela sidor, när vår lärare dessutom hade sagt att jag inte behövde skriva så mycket eftersom jag hade varit sjuk. Iallafall så satt jag i biblan och skulle skriva om varför jag valde telefonen och vad jag har för speciella intressen till den. Jag hade sutitt hela lektionen och tillslut blev jag riktigt nöjd med vad jag hade skrivit. Så skulle jag spara det, det var då allt sket sig.
Eftersom att jag har skrivit allt hemma så skickade jag det till min mejl imorse och öppnade det i skolan. Dum som jag är så tryckte jag bara på SPARA, och inte på SPARA SOM, så ingenting sparades! Så sjukt sur jag blev! Så nu är det bara till alla skriva om allting här hemma, efter att jag har ätit scones.

Kvart i fyra har jag gjort en deal med min lillasyster att hon ska ta ut katterna i kopplet, en och en, så jag kan fota de. Lovar att ni ska få se bilderna om det bli några bra!

Hoppas att ni har haft en supermåndag och annars, att den kommer bli bättre!

/T

Kommentarer
Postat av: Tim

måndagar är det drygaste som finns!

2009-02-09 @ 16:48:02
URL: http://timviktorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0